NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Informacja o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze
– referent w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZON)
w Mrągowie

                Niniejszym informuję, że postępowanie w przedmiocie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko referenta w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności (PZON) w Mrągowie, ogłoszone w dniu 21 sierpnia 2020r.

 

zostaje unieważnione

 

                Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne na wymienione wyżej stanowisko mogą je odebrać osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie,
ul. Warszawska 53,

w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji lub telefonicznie poprosić o ich odesłanie na wskazany adres. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

                Jednocześnie informuję, że na wyżej wymienione stanowisko zostanie ogłoszony nowy nabór.

 

 

Mrągowo, 11.09.2020r.

 

 

Mrągowo, dn. 21.08.2020r.

                                                                                                                                                     

OGŁOSZENIE O NABORZE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie ogłasza nabór na stanowisko:

Referent w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZON)

1. Wymagania dotyczące stanowiska:

a) niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

b) dodatkowe:

- preferowane kierunki wykształcenia: prawo, administracja, socjologia,

- znajomość zagadnień z zakresu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,

- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego,

- znajomość procedur administracyjnych i przepisów wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego,

- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel, poczta elektroniczna, internet) oraz urządzeń biurowych.

- umiejętność kształtowania relacji międzyludzkich, analityczne podejście do problemów, umiejętność działań iterdyscyplinarnych i w warunkach stresu,

- umiejętność pracy w zespole i pracy z klientem,

- umiejętność obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych

 

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA O NABORZE

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJACEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA PDF