Mrągowo, 27.08.2020r.
Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych
w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”.
Działając na podstawie pkt. 10 ppkt. 4 zapytania ofertowego Nr PZ.242.3.2020 z dnia 07.08.2020r. na zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego , w związku z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie
informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup
i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego prowadzonego we wskazanym Zapytaniu ofertowym.
Jednocześnie informuje się, że niezwłocznie zostanie ogłoszone postępowanie w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego.
Mrągowo, dnia 24.08.2020r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 07.08.2020r. na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych
w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”
Zamawiający, tj.:
Powiat Mrągowski reprezentowany przez:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374 z późn. zm.), obejmującego zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”, wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
SEBIS DIGITAL Kręcisz Piotr
Plac Piłsudskiego 5
14-500 Braniewo
W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert. Wybrana oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryterium: cena brutto - 100%.
OGŁOSZENIE
dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego
Zamawiający informuje, że wynik postępowania o udzielenie zamówienia obejmującego „zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego” w projekcie „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”, zostanie ogłoszony w poniedziałek 24 sierpnia 2020r.
PZ.242.3.2020
Mrągowo, 07.08.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego
Zamawiający:
Powiat Mrągowski reprezentowany przez:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie
Ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-86-312
REGON 510907573
Tel. 89 743 33 60, fax. 89 743 33 70
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej z przeznaczeniem do wyrównywania braków szkolnych, podnoszenia kompetencji, organizacji czasu wolnego w czasie nauczania zdalnego, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”.
1. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374 z późn. zm.)
2. Opis Przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej z przeznaczeniem do wyrównywania braków szkolnych, podnoszenia kompetencji, organizacji czasu wolnego w czasie nauczania zdalnego, w tym:
a)87 komputerów przenośnych typu laptop z oprogramowaniem
b)3 urządzenia wielofunkcyjne
c)3 telewizory
Odpowiedź na zapytanie dotyczące zakupu i dostawy sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach programu: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Pytanie 1
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 3
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczonej wersji?
Odpowiedź: Tak, a gdy to jest niemożliwe – oświadczenie.
Pytanie 4
Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 5
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 6
Czy jest możliwość przesunięcia terminu dostawy (realnie możliwe, że o ok. 2 – 3 tygodnie więcej)
Odpowiedź: Nie.
Pytanie 7
Czy wystarczającą ochroną będzie zintegrowany w systemie Windows program antywirusowy Microsoft Defender?
Odpowiedź: Nie, zalecany byłby dodatkowy program antywirusowy.
Pytanie 8
Czy wystarczające jest to, że Office 2019 jest wstępnie fabrycznie zainstalowany, przygotowany do aktywacji, ale gotowy do pracy po wpisaniu kodu i aktywacji przez użytkownika po przypisaniu go do jego konta Microsoft?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 9
Czy akceptowalna jest klasyczna torba na laptopa tj. jedna komora na laptopa wewnętrzna i jedna kieszeń zewnętrzna na akcesoria (np. zasilacz)?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie jako równoważne o parametrach urządzenia wielofunkcyjnego dotyczy szybkości druku: prędkość druku w czerni (jakość robocza) do 20 str./min, prędkość druku w kolorze (jakość robocza) do 16 str./min, prędkość druku w czerni (ISO) do 7,5 str./min, prędkość druku w kolorze (ISO) do 5,5 str./min?
Odpowiedź: Dopuszczamy.
Pytanie 11
Czy dopuszcza się telewizor 50” z parametrem Picture Quality Index 3000?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 12
Czy Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w formularzu ofertowym podali producentów i modele oferowanego sprzętu wraz z podaniem dołączonego oprogramowania (laptopy) ?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie 13
Czy zamawiający wprowadzi wymóg podania przez Wykonawców w formularzu ofertowym producentów i modeli oferowanego sprzętu i wersji oprogramowania?
Odpowiedź: Tak.
Mrągowo, dnia 14.08.2020r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 06.08.2020r. na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie epidemii COVID – 19”
Zamawiający, tj.:
Powiat Mrągowski reprezentowany przez:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r., poz. 374 z późn. zm.), obejmującego zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”, wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MAT”
Marzena Tkaczuk
Ul. Zgodna 4b
27-200 Starachowice
W przedmiotowym postępowaniu złożono 10 ofert. Wybrana oferta została wybrana za najkorzystniejszą w oparciu o kryterium: cena brutto - 100%.
PZ.242.2.2020 Mrągowo, 06.08.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej
Zamawiający:
Powiat Mrągowski reprezentowany przez:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie
Ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
NIP 742-18-86-312
REGON 510907573
Tel. 89 743 33 60, fax. 89 743 33 70
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 – 2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej
i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający planuje zakupić następujące ilości środków ochrony indywidualnej:
(przeznaczone dla osób, które nie wykonują zawodów medycznych oraz nie potwierdzono u nich aktywnego zakażenia COVID-19)
2. rękawiczki jednorazowe – 12 850 sztuk
(wykonane z nitrylu, bez środka pudrującego, kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń,
w rozmiarach S, M i L, opakowania po 100 lub 200 sztuk)
3. płyn dezynfekcyjny do rąk – 350 litrów
(dostawa w pojemnikach 5 litrowych, termin ważności płynu minimum do 30.06.2021r.)
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pełna treść zapytania ofertowego:
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. WARSZAWSKIEJ NR 53 W MRĄGOWIE
Zamawiający - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie zaprasza do złożenia ofert na remont klatki schodowej w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanym przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie, który jest wpisany do rejestru zabytków Wojewódzkiego Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie.
Budynek składa się z 4 kondygnacji nadziemnych (tj. parter, I piętro, III piętro, poddasze). Do remontu przeznacza się klatkę schodową, do której prowadzi wejście od strony szczytowej budynku o łącznej powierzchni 43,2 m², zlokalizowaną na 4 kondygnacjach budynku, w którym nie ma windy. Ruch pieszy i materiałów budowlanych będzie odbywał się wewnętrzną klatką schodową. Przed budynkiem od strony podwórza znajduje się parking samochodowy, z którego Wykonawca będzie mógł bezpłatnie korzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1) i przedmiar robót (załącznik nr 3)
Miejsce wykonania roboty budowlanej: 11-700 Mrągowo, Ul. Warszawska 53 (wejście od strony szczytowej budynku).
„Opieka wytchnieniowa” 2019
Nabór specjalistów
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie zatrudni na podstawie umowy cywilnoprawnej specjalistów z zakresu:
do prowadzenia specjalistycznego poradnictwa oraz wsparcia w zakresie nauki pielęgnacji, rehabilitacji i dietetyki dla członków rodzin i opiekunów sprawującą bezpośrednią opiekę nad:
w ramach usług opieki wytchnieniowej realizowanej w Programie Ministerstwa Rodziny, Pracy
i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2019.
Okres świadczenia usług: od zawarcia umowy do 31.12.2019r.
Liczba godzin świadczenia usług: wymiar czasu świadczenia usług będzie indywidualnie ustalany
z każdym specjalistą w zależności od zgłoszonych potrzeb.
Oferty (załączony formularz) wraz z dokumentami poświadczającymi posiadanie uprawnień, należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie osobiście,
za pośrednictwem poczty lub elektronicznie
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie
do 01 października 2019r.
Informacje o programie udzielane są pod numerami telefonów: 89 743 33-61 i 603-820-444.