Projekt „Schematom STOP! Wspólne działanie instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż” Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Program Operacyjny Kapitał Ludzki
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Mrągowo, dnia 09.01. 2014 r.
ROZEZNANIE RYNKU
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług z zakresu obsługi księgowej w ramach Projektu „Schematom STOP! Wspólne działanie instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej
1. Dane zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
NIP:742-18-86-312; REGON:510907573
Tel: 89 743 33 60 Fax: 89 743 33 70
E-mail: pcpr@powiat. mragowo.pl
BIP: www.pcpr.powiat.mragowo.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek – 8.00-16.00
wtorek-piątek – 7.30-15.30
2. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie osoby w ramach umowy zlecenia w okresie od 20.01.2014 r. do 31.12.2014 r. do obsługi księgowej pilotażu.
Ogólny zakres obowiązków:
· rozliczanie należności i zobowiązań;
· prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej zgodnie z wymogami prawa;
· sporządzanie sprawozdawczości;
· dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem;
· kontrolowanie stopnia realizacji planu i zaangażowania wydatków;
· prowadzenie rozrachunków publicznoprawnych (ZUS, Urząd Skarbowy)
Warunki zatrudnienia:
1. Umowa zlecenie.
2. Okres zatrudnienia: od 20.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany okresu zatrudnienia osoby do obsługi księgowej pilotażu w przypadku zmiany Harmonogramu Realizacji Pilotażu.
3. Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 53,
11-700 Mrągowo.
4. Wykonywanie obowiązków (80 godz. miesięcznie) w nienormowanym czasie pracy.
3. Warunki udziału w postępowaniu i sposób spełniania tych warunków:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszym „zapytaniu ofertowym” oraz w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się osoby, które:
a) posiadaj niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia wykazując że:
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp.
Wymagania dodatkowe:
4. Sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Oferent zobowiązany jest złożyć wraz z formularzem ofertowym (wzór formularza – zał. nr 1):
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofert wraz z załącznikami..
6. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
z dopiskiem:
„Oferta na obsługę księgową pilotażu”
Formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, lub przesłać za pomocą poczty (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
7. Kryteria wyboru oferty:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im odpowiednie wagi procentowe:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen wszystkich kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów. Oceny dokona 3 – osobowa komisja.
8. Osoba uprawniona do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Magdalena Kowalska - koordynator pilotażu
tel. 89 743 33 62
9. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i na stronie internetowej – strona: www.pcpr.powiat.mragowo.pl.
Załączniki do niniejszego „zapytania ofertowego”:
Szczegółowe informacje oraz załączniki do oferty można uzyskać:
Osoba do kontaktu: Magdalena Kowalska - koordynator
Telefon 89 743 33 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.