Zmiana ogłoszenia Nabór na koordynatora projektu - pilotażu "Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż"
Dyrektor PCPR w Mrągowie informuje, iż w związku z decyzją Instytucji Pośredniczacej i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich powodującą zmianę w realizacji (w tym w wydatkach) pilotażu.
Zmodyfikowaniu ulega treść ogłoszenia o naborze na stanowisko koordynatora projektu "Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż"
Punkt 4 Ogłoszenia otrzymuje nastepujące brzmienie:
"Forma i okres zatrudnienia:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
- okres: 12.11.2013r. - 31.12.2014r."
Wobec powyższej zmiany przedłuża się termin składania ofert do dnia 5 listopada 2013r. do godziny 15 30.
Pozostałe zasady i warunki zawarte w Ogłoszeniu pozostają bez zmian.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie ogłasza nabór na koordynatora projektu – pilotażu „Schematom Stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej
i instytucji rynku pracy – pilotaż „
realizowanego w ramach Działania 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Niezbędne wymagania :
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, pedagogika ),
• posiadanie minimum 1–rocznego stażu pracy (preferowany staż pracy w jednostkach
administracji samorządowej lub ich jednostkach organizacyjnych oraz organizacjach
pozarządowych),
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw obywatelskich,
• niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwa skarbowe.
Preferowani będą kandydaci posiadający status osoby bezrobotnej.
2. Wymagania dodatkowe :
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera (praca w środowisku WORD i EXCEL)
• wiedza ogólna o samorządzie terytorialnym i wiedza dotycząca zagadnień związanych
z pracą na stanowisku objętym naborem,
• posiadanie cech osobowościowych: samodzielność, komunikatywność, sumienność,
zdolności organizacyjne.
3. Zakres obowiązków :
• organizowanie pracy Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę oraz
Mobilnych Grup Interdyscyplinarnych,
• koordynowanie rekrutacji i doboru rodzin do uczestnictwa w projekcie,
• koordynowanie procesów wypracowywania:
- lokalnego programu interdyscyplinarnej współpracy,
- rodzinnych programów aktywizacji,
• prowadzenie postępowań (w oparciu o prawo zamówień publicznych) dotyczących
wyłaniania wykonawców działań,
•opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń, formatów dokumentów
koniecznych w projekcie,
• opracowywanie raportów i informacji dot. realizacji zaplanowanych działań,
• organizowanie współpracy personelu i wykonawców działań,
• prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej,
• prowadzenie spraw z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych uczestników,
• organizowanie, we współdziałaniu z wykonawcami, realizacji poszczególnych działań,
• prowadzenie dokumentacji pilotażu,
• współpraca z ewaluatorem projektu i podmiotem dokonującym badania narzędzi
wyznaczonych w pilotażu.
4. Forma i okres zatrudnienia :
• umowa o pracę w wymiarze ½ etatu ( 20 godzin tygodniowo)
• okres : 04.11.2013r. – 31.12.2014r.
5.Wymagane dokumenty :
a) list motywacyjny,
b) CV (z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przepisu pracy
zawodowej)
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (kserokopie dyplomów,
świadectw, świadectw pracy itp.),
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie o niekaralności.
Wszystkie dokumenty (poza wymienionymi w punkcie d) winny być opatrzone
własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Dokumenty w kopercie opatrzonej dopiskiem „ Nabór na koordynatora projektu – pilotażu” należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie
ul. Warszawska 53 do dnia 28 października 2013r. do godz. 15 30.
Mrągowo, dnia 20 września 2013r.
Nasz znak: SOA.POKL.23.4.2013
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r.
Nr 240, poz. 1429, z późn. zmian.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usług w postaci:przeprowadzeniu indywidualnych porad prawnych i warsztatów prawnych dla uczestników projektu „Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2
1. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo, tel.: (89) 743 33 60, fax (89) 743 33 70, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnych porad prawnych i warsztatów prawnych w ramach projektu „Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro”.
3. Istotne warunki zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych.
1. Liczba uczestników – 9 osób w wieku 18 – 30 lat
2. Miejsce – Mrągowo - miejsce wyznaczone przez Zamawiającego
3. Termin realizacji – wrzesień – listopad 2013r.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu „Oferta” ( Załącznik Nr 1) w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną oraz zawierać dokumenty wymienione w punkcie 10. Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego ( Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53), pocztą, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem podnumer (89) 743 33 70.
W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Indywidualne poradnictwo prawne i warsztaty prawne
w ramach projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro ”.
8. Termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 27 września 2013r. do godz. 15.00,
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2013r. o godz. 9.00.
Szczegółową wersję zapytania ofertowego wraz z załącznikami można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie
osoba do kontaktu:
Agnieszka Dalecka tel. 089 743 33 62
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mrągowo, dnia 20 września 2013r.
I N F O R M A C J A
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie unieważnia zapytanie ofertowe
z dnia 02 sierpnia 2013r. znak: PCPR.POKL.23.1.2013 dotyczące usługi w postaci przeprowadzenia indywidualnych porad prawnych i warsztatów prawnych dla uczestników projektu systemowego „Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro”.
Mrągowo, dnia 12 września 2013r.
PCPR.POKL.23.3.2013
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 240, poz. 1429, z późn. zmian.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi w postaci:przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B w ramach realizacji projektu systemowego „Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2
1. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo,
tel.: (89) 743 33 60, fax (89) 743 33 70, adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii B dla 5 uczestników projektu „Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro”.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu „Oferta” ( Załącznik Nr 1) w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną oraz zawierać dokumenty wymienione w punkcie 10. Ofertę można złożyć osobiście
u Zamawiającego ( Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, Ul. Warszawska 53), pocztą, pocztą elektroniczną na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub faksem podnumer
(89) 743 33 70.
W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „ Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu Aktywność i integracja szansą na lepsze jutro”.
8. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 17 września 2013r. do godz.15.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 września 2013. o godz. 9.00
Szczegółową wersję zapytania ofertowego wraz z załącznikami można uzyskać:
osoba do kontaktu: Agnieszka Dalecka tel. 089 743 33 62,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.